^^

Oj vilket tråkig inlägg det blev igår. Jag satt och läste det nyligen.
Men vad ska jag göra åt det?
Hade en sådan där cäpä-dag  där de ena efter det andra går åt helvete.
Lillebror Kim kom på besök vid två och gjorde min dag bättre.
Vi prata "ut" och kom fram till att han inte är sur eller arg på mig.
Bättre och hålla käften än och berätta för någon om vad som pågår.
Han berättade en del roliga saker också.
Så humöret reste sig en aning.
Han hade sällskap till jobbet och åkte sedan iväg med Jimmie.

Vi hade provsmakning på jobbet igår.
Gick igenom vår nya a la carté meny. Det fanns riktigt goda maträtter.
Hjorten med kantarellsåsen toppade nog mina favoriter.
Sedan var det en smördegsbotten med rökt lamm och ostsås som också passade mig.
Desserterna ska vi inte tala om. Är inte desserter alltid goda?
Pumpakärnor, pumpakrisp och pumpaglass. Pumpa rakt igenom. Gott var det!
Den andra var friterad äppelkräm med Calvadosglass och thaitivaniljglasskrisp. Nomnom!

Nu ska jag torka håret, platta håret, sminka mig, äta något, borsta tänderna och sedan ska jag till Ikano och hämta ut min mobil! *WIIE*


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0