Idol

Har precis låst dörren efter Nellie och Kim.
Vi har kollat på Idol och haft en riktigt mysig kväll med nybakad kladdkaka och 2 kg godis.
Vi kanske åt 0,5 kg. Så mäktigt mycket!
Ikväll var det helt rätt deltagare som gick vidare till kvalet tycker jag.
Även om jag var inne på att Emil och Elin hade en bra chans också.
Vem vet, juryns wildcard kanske faller in där.

Jag har kopplat in min dator till tv:n idag.
Jag har kommit fram till att jag borde köpa mig en hdmi kabel.
Så det är beställt så den borde komma innan helgen.
Ni anar inte hur illa det är. Även om jag har ändra bildinställningarna och mixrat med andra inställningar så är texten typ suddig. Kim trodde det berodde på att jag har en s-video kabel inkopplad.
Vi får se hur det blir med den nya kabeln. Annars får jag ta hit mitt proffs. (känn dig träffad Nicklas!)


Nu ska jag borsta tänderna och sova. : )


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0