Jobbdag

Idag står det jobb på schemat. Som nästintill varje dag.
Bara det att jag jobbar från 10:00- 22:30. : )
Dessutom ska min moster vara på Ekoxen på konferens hela dagen så hon kommer terrorisera mig något ; )
Dessa Konferens-grupper fikar och äter hela tiden.
Fika 3 gånger på en dag dessutom lunch och middag. Det är så att de rullar ifrån Oxen sedan.
Jag ska strax borsta tänderna och bege mig neråt.
Kanske hinner med en morgonfika innan jag börjar ; ) (mina fika-pauser består av en kopp thé)
Eventuellt så skulle Carro komma och besöka oss idag innan lunchruschet.
(Hur stavas ruschet? rushet? ruchet?)
Ni förstår vad jag menar i alla fall! : P

Hörs då! Kanske senare, kanske imorgon!

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0