Lunchvecka!?

Det snart dags för mig och gå till jobbet. Ska jobba lunch idag.
Det är min lunchvecka men jag jobbar bara lunch 2 dagar. Skapligt lustig schemaläggning där.
Efter jobbet idag är det tänkt att servisen ska hem till Malin och träffas. Sedan ska vi ut och äta.
Jag tror inte att jag ska med.
Har noll kronor på kontot och sedan ringde farmor i helgen och frågade om vi kunde fira Kim idag.
Enda dagen vi syskon kunde så det lutar mer åt att jag åker bort till farmor och farfar.
(gratismat by the way ; ) )


Ne nu ska jag borsta tänderna, ta ett sista kik i spegeln och sedan sätta igång musik i lurarna och börja gå mot jobbet.

Over and out!

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0