Satan!

Det gör så förbaskat ont. Imorse när jag vaknade så kände jag hur det värkte i höger sida, överst i lungan eller hur jag ska beskriva det. Jag kan inte hosta eller ta djupa andetag utan att det gör jätteont. : (
Jag ringde V-centralen på en gång för att få en tid så de kunde kolla på mig.
Men icke! Det svar jag fick var. " Ta en Ipren."
Jag pratade med kära Lindha senare och hon rekommenderade Zyx.
Det skulle lugna ner och bedöva. Den hjälpte kan jag lova er.
Inne på apoteket var jag så förvirrad och jag skulle prata med en tjej där och kunde inte stå emot.
Tårarna bara rann och jag hade jätteont. Hon sa att hon tyckte det var konstigt att jag itne fått en tid.
Hon hörde hur andfådd jag var.
Jävla fu*king vård! Aldrig kan det finnas trevliga människor.
Jag ringde senare 1177 och hon sade att jag skulle äta ipren, panodil, hostmedicin och dessa Zyx tabletter. Och har det inte blivit bättre innan fredag måste jag boka en tid. Mmm, lycka till säger jag!

Får se hur jag känner mig senare när jag går till jobbet. Nu känner jag att jag kan jobba.
Kanske för att jag har ätit tabletterna och så.
Hoppas min "underbara" chef förstår mig.

Tjo så länge!

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0