Störd!

Jag tycker inte om dig!
Du sjunker mer och mer för varje gång jag träffar dig.
Dina spydiga kommentarer. Sen när du inte jobbar eller har någon i närheten så kan du vara trevlig.
Börjar tro att du är scitzo! Det du sa till mig idag är inte okej!

Jag har en bild (nästan så att jag ska visa er den!) där en tjejkompis sitter vid ett bord och sträcker sin hand över bordet och håller en killes hand. Inget farligt utan en festbild där vi har kul.
Hennes kille tyckte inte om bilden och jag har sagt då att jag tycker inte att det är en farlig bild att bli upprörd över. Det är ju inte så att hon pussar på honom.
Tydligen så har jag fel sätt och se på saken. Att alla andra förstod svartsjukan över det hela.
Och då kläckte denna tönt jag är irriterad på ur sig att han förstår varför jag inte har någon kille. Elakt!
Du sjönk till botten.


Lämna ett märke
Postat av: Daniel

Jag trodde du hade en kille. Eller ja, någon på gång eller nåt sånt, jag kanske borde smygläsa den här bloggen noggrannare. 8-)



Jag tror ju då att om man är otrogen på riktigt med någon så låter man inte någon ta kort på en medan man håller personens hand, utan då smyger man lite mer med det.

2010-09-15 @ 18:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0