Tjohej!

Idag känner jag mig piggare än vad jag gjort någon dag denna vecka. : ) Mycket posetivt.

Svar till Liselott angående min mobiltelefon.
Den där så kallade skärmsläckaren släcks inte, utan står och blinkar och drar batteri.
Den tar mer än en minut på sig och tänka för att komma in på menyn.
Trodde att det var för att jag hade mycket grejer på telefonen men har allt utrymme kvar visade det sig.
Helt fuck't up!
Jag har tyvärr inte sparat håret som blev över från klippningen ; )
Men jag kan spara till nästa gång. *asg*

Vet inte riktigt vad jag har för planer idag. Har varit på V-centralen och tagit nya prover och sedan har jag tvättat. Funderar redan på vad jag ska laga för mat. Kom precis på att det är dags för en ny omgång medicin.
Känner för att göra något crazy idag. Men vad? ; )

Jag skulle vilja åka till Biltema och köpa färg, målarkudde och slip-papper.
Men det känns inte så crazy direkt!


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0