Utgång på G

Igår tokkörde jag på jobbet så gott det gick. Skulle ut efteråt och skaka rumpa ; )
Det var en helt okej kväll. Kunde varit bättre på vissa håll men men jag kan inte alltid få det bästa.
Ikväll blir det nog fest igen. Ska jobba och låta min kollega gå först. Jag fick gå först igår.
Han var lite besviken på att han fick stanna 30 min längre. Han ville också gå ut och ta en öl.
Så idag är jag snäll och låter honom gå.

Tror minsann att jag ska ta en tupplur på soffan innan det är dags och gå till jobbet.
Börjar klockan fem idag så jag har några timmar till och bara ta det lugnt på ^^

Får se vart en hamnar ikväll, är du ute? Hör av dig så får du en kram ; )

Puss och kram hallonbåt!

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0