Valet

Idag var jag iväg och förtidsröstade.
Lång kö och nyfikna blickar gjorde inte det hela roligare.

Sen satt jag nyss och halvkollade på debatten på fyran och blev bara irriterad.
Dom skriker i mun på varandra och ingen säger något klart.
Allt jag uppfattade var att Moderaterna tagit och försämrat sjukförsäkringen.
Vilket jag gott kan hålla med om. En cancersjuk person kan inte jobba.
Är det svårt och förstå? Klart inte för oss "vanliga".
Jag tycker de flesta politiker bara tänker på sig själva och så länge dom får en saftig månadslön så finns det inget och klaga på. Suck, klyftan mellan rika och fattiga ökar. Ser bara en liten del av oss det?
Politik är ett riktigt bottenskrap.!

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0