Väntans tider. . .

Vad elakt av TV4 att inte visa Idol tidigare än 22:40.
Jag är så trött så jag nästan känner att jag väntar tills imorgon.
Men min nyfikenhet tar över.
Måste, måste, MÅSTE verkligen se vem som inte får följa med vidare i kvalet. : )
Nörd eller vad? ; )

Var tidigare hos farmor och farfar. Gick direkt efter jobbet.
Bara hem och lämna lite saker, ett kik i spegeln och sedan bege mig.
Det finns så mycket och berätta när vi inte ses så ofta.
Skulle verkligen vilja ses oftare. Vi bor ju så nära varandra.
Men det som tar stopp är att ha tid. Nu när jag har ett någolunda "schema" så vet jag bättre när jag kan komma förbi. Måste ta en omgång kort. Eller varför inte ett parti Yatzy(?).

10 min kvar till Idol. . .

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0