Det är inte många droppar kvar innan min b...

100media_imag020 (MMS)

Det är inte många droppar kvar innan min bägare har runnit över. Jag lovar att jag har ihjäl den. Jag kom hem för en stund sedan. Första jag möts av är två kisspölar. Inte nog med det. Allt jag fått reda på idag gjorde inte saken bättre. Jag slet tag i fan och låste in honom på toaletten. Inte en millimeter utanför den dörren kommer han. Nu skriker han för fullt och river på dörren. Jag lovar... han har inte nio liv.. imorgon efter jobbet ska jag fråga E om vi kan åka en sväng. Jag ska ringa på hos aset och kasta katten på honom. Jag ska berätta varför. Han är "kastrerad" enligt idioten. Fick reda på idag att det är ren lögn. Den stackars katten fick i somras hundmat och rester och äta och den fick kissa i en skokartong. Och eftersom idioten aldrig hade pengar till mat i somras så hade han inte heller pengar till att kastrera katten.. så med andra ord finns det risk att min ena katt är gravid. Hon har gått omkring och löpt den senaste tiden och nu har hon plötsligt gått upp i vikt. Jag hatar dig idiot för det här. Ångrar bittert att jag träffade dig.


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0