Gäääsp!

Känner hur jag sjunker mer och mer ner i soffan och nästan nickar till.
Fick inte många timmars sömn inatt.
Kom hem vid tio i elva från jobbet igår och bestämde mig för att gå till sängs på en gång eftersom jag skulle upp 04:45.
Kunde självklart inte somna.
Tittade på klockan med jämna mellanrum och såg hur tiden tickade iväg.
När jag väl somnade så vakna jag 04:10 av att mobilen ville installera en uppdatering.
Typsikt! o_O

Men men det gick bra och jobba ändå. 10,5 timme fick jag ihop.
Bra! (:


Efter jobbet så hämtade kära Lindha upp mig.
Jag följde med henne till Tallboda där hon skulle få massage.
Det var riktigt uppskattat från hennes sida.
Vi kanske skulle ta och åka iväg på en spaweekend i framtiden. :)


Åkte sedan en sväng till Ö&B. Det är ett ställe som är underskattat.
Jag köpte tvättmedel och kattmat.
Svängde sedan förbi hem till mig för en fika.
Thé och rulltårta med jordgubbssmak.
Helmysigt och bara sitta och prata.
En vän jag aldrig släpper <3

Nu ska jag försöka laga lite mat.
Har inte bestämt vad ännu men det blir väl nått som ligger i frysen.
Sen ska jag nog titta på Mean Girls 2.

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0