Glöden slocknar

Jag känner att jag börjar tappa lite skrivarglöd.
Vet inte varför men det kommer väl i perioder då jag vill skriva mer på bloggen.
Kanske beror på helt hur jag känner mig i övrigt.
Egentligen vill jag bara spy ur mig saker men då finns det en risk att jag låter som en negativ, missnöjd person.

Och för att på "riktigt" får jag inte skriva vad jag vill på bloggen utan att det ska börja cirkulera rykten eller att någon stör sig på det. suck, jäfla neggo-idioter.

Ska nog ner på stan för att handla en present till bror. Han fyllde ju år för en tid sedan.
Svårt och hitta på något och köpa. Vad vill killar ha liksom?
Jag har en idé som jag tror att han kommer ha nytta av. :)


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0