Go girl!

Känner mig så duktig som tar tag i saker på en gång. :)
Har ringt 2 samtal och skickat iväg lite annat.
Ska få ett viktigt samtal efter lunch. Det kan vara ganska avgörande.
Egentligen har jag ett sug på och skriva av mig allt som händer på de där jobbet.
Men icke. Ser inte så bra ut om jag skulle skriva någon mening fel.
Bättre och hålla det för mig och ha mina närmaste och berätta för ^^
Jag har planerat hur jag vill göra om min balkong också.
Är lite velig om jag vill ha trä-trall eller en grå heltäckande matta.
Vad tycker ni?
Nya möbler ska inhandlas i sommar.
De jag har nu har "någon" fimpat och gjort brännhål i.
Icke så läckert!
Hallen är också ett projekt jag ska ta itu med.
Riva tapeter och spackla, slipa och få ny fräsch färg. Eller tapet rättare sagt.
Funderar på en mörkgrå. Får se vad jag hittar. Ska åka runt och kika lite på alternativ.
Ny matta ska köpas till hallen också.
Skulle vilja ha en grå rund matta.
Jag ser allt framför mig. Det kommer bli snyggt!

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0