Happyface :)

Trots min lysande frånvaro idag på bloggen så har jag haft läsare. Närmare 25-30 stycken.
Och jag lovar att för mig är det mycket. :P
Gick tidigare till jobbet idag för att ha ett hej då-fika för Carmelo.
Det bjöds på päronmousse-tårta som smakade piggelin.

Av oss 3 servitriser/örer som är kvar fick han en bok som hette "Ung och chef"
Tror den kan vara nyttig för honom. Tror att han kommer bli en bra chef.
Tårt-kalaset varade väl en 20 minuter.
Gick till Waynes och tog en kopp thé med Carra och småpratade lite med Yosef.

Har jobbat fram till halv elva idag. Var en relativt lugn kväll.
Hann med småsysslor som annars kan ara lätta och glömma. Men nu är de gjorda :)
Kanske får en stjärna i kanten? ;)
Så som man fick i lågstadiet när en hade gjort rätt eller bra ifrån sig. ^^

Mötte sedan upp Pelle och gick till First Aid.
Hittade ett par grymma jeans som var nedsatta från 800:- till 400:-, blev bra sugen på och köpa dem.
Provade lite snabbt men var för stressad för att hämta fler storlekar.
Kanske var lika bra. Köpte ju trots allt ett par jeans igår. ;)

Jag ska in och spana en sväng på FB nu och sedan se ett Smallville-avsnitt innan det är läggdags.
Puss hej!

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0