Heldag med S

Jag har haft en riktigt skön dag. Var iväg med Maria, hennes syster och en vän till Västerlösa för en Mary-kay träff.
Kom hem med en smink-remover och ett peelingset till händerna/fötterna.
Härligt och skämma bort sig själv.
Har suttit och tagit hand om mina fötter.
Plockade fram mitt fotbad som stått i garderoben allt för länge och fick mina fötter masserade. :)
Nu har jag bejbilena fötter :)

Efter att bara varit hemma i kanske en 20 minuter ringer Lindha darling och vi bestämde oss för en shopping-träff på Coop Extra. Riktigt trevligt och gå omkring och lulla bland varorna och samtidigt prata en massa.

Har nu under kvällen "plöjt" igenom flera Smallville avsnitt och är nu inne på säsong 7.
Jag tror jag blivit besatt. Haha!
Så fort jag har en stund över så tittar jag på ett avsnitt.


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0