Irritation.

Min dag började med irritation.
Jag har försökt och bli på bättre humör då jag ska ner på stan strax och träffa en vän.
Men nej. Inte nog med att ett djur springer rakt in i vitrinskåpet så det bara skakar,
han ska vara den jobbigaste med och PISSA innanför dörren. Om och om igen.
Jag tvättar och torkar med klorinblandning varje dag.
Men inte fan lär sig katten.
Badkaret är också en favorit.
Jag har sagt olika tider till ägaren i 2 veckors tid att KOM OCH HÄMTA KATTEN!
Men eftersom alla bestik inte finns i lådan tydligt nog så funkar det inte riktigt så.
Sen vara fräck nog och komma in på jobbet och be om min nyckel.
Psssft! Jag är väl inte dum heller.
Jag har pratat med katthemmet här i Linköping och hon skulle höra av sig i början av nästa vecka.
Sen får dom/han hämta den där.
Varför ska alltid jag anpassa mig efter andra?
Är sjukt trött på det.

Och skyll inte på att du inte har en telefon. Inte mitt problem.

Lämna ett märke
Postat av: Anonym

Citronvatten är en grej som funkar om katter kissar inne// Linnéa

2011-02-03 @ 14:23:37
Postat av: Maddiee

Fan vilket jävla nöt! Det är både synd om dig o sen katten som har en sådan pissig ägare som inte vill ta ansvar för den. Hoppas de på katthemmet kan ta den snart, inte kul att behöva torka upp kattpiss stup i kvarten.

2011-02-03 @ 14:28:02
Postat av: Amelia

You Go girl! You can Do it :) <3

2011-02-04 @ 09:44:19
URL: http://mele-reggi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0