Jag har haft en riktigt härlig dag idag. L...

Jag har haft en riktigt härlig dag idag. Låg och sov på soffan till två tiden då moster ringde och sa att hon var påväg för att hämta mig. Jag packade ihop taco tillbehören och sprang ner. Hemma hos henne satt vi och kollade igenom bilderna från igår. Hon fick vara modell för en dag. Alla bilder var jätte fina. Sen fick jag mig en annan överraskning men den berättar jag om en annan gång. :) nu ligger jag i sängen och tänkte sova. Ska upp tidigt och vara på ett möte innan jag börjar jobba. Det blir en heldag på 13 timmar. Tufft. Men klart jag ställer upp när de andra vill fira alla hjärtans dag. Gonattis!


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0