Jahopp

Det hinner inte ens gå en dag förens ni alla läsare försvinner som med vinden.
Jag sitter just nu i Johans rum och filosoferar. Och spanar på FB såklart : )
Ska nog lägga mig i sängen och titta på Due Date.
Senare kanske vid tre (eller tidigare?) så ska jag in och väcka Simon.
Han ska följa mig till stationen så att jag inte går vilse. : P
Tänkte dessutom meddela att jag kan lätt tänka mig åka upp hit igen och hälsa på.
Har haft det riktigt trevligt, träffat helsköna människor och även fått se en stor park med mysko statyer. ^^
Har tagit kort på en del av dem så ni ska få se senare när jag är inom Sveriges gränser igen. ; )
Tudelioo så länge : )

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0