Kyligt värre

Ja, det är väldigt kallt ute. Närmare -22.
Jag trodde knappt det kunde sjunka så lågt. Men ack så fel jag hade.
Hela förmiddagen/morgonen har jag myst under ullfilten och tittat på Smallville.
Är inne på säsong 6 nu. :P
Nördigt? Absolut, but i like it! ;)

Jag har peppat mig själv här nu inför lördagen.
Först jobb och sedan ska vi iväg ett gäng till invigningen av Charkens nattklubb.
Om det inte blir för sent vill säga.
Aldrig bra och hoppas på för mycket.
Slutar vi vid ett, två så känns det lite meningslöst att gå dit.

Ska hoppa in i duschen, göra en härlig spa-kur och bara skämma bort mig själv.

Tuudelioo.

Lämna ett märke
Postat av: becca

22- ute och 12 grader inne du ska va glad att du bor i lägenhet iallfall på vintern hehe

2011-02-24 @ 14:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0