Ligger i sängen och kan inte sluta tänka b...

Ligger i sängen och kan inte sluta tänka både det ena och det andra. Hur det kommer bli framöver. Med allt. Egentligen ska jag inte tänka så mycket på det utan ta en dag i taget. Det löser sig nån gång : ) kom på att jag inte skrivit så mycket om Norge besöket. Mest för att jag fått berätta om och om igen för flera hur trevligt jag haft det. :) pappas fru tyckte jag skulle se det som en möjlighet och tänka över om jag vill jobba där uppe nu när jag knutit nya band :) jo det blir och tänka på absolut. Men inte nu. Händer grejer just nu i min vardag så jag avvaktar en tid. Och nu... blir det ett gonatt! :)


Lämna ett märke
Postat av: becca

tycker du ska jobba där några månader i sommar kan bli skit kul o pengar till din resa du ville göra :0)

2011-02-09 @ 10:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0