Morgonövning

Jag tänkte vara lite fräsch och pigg så här på morgonkvisten och utföra lite Pilates.
Guuud vilken tråkig grej.
Jag stod ut och gjorde och följde rörelserna i 25 min.
Satt och gäspade och kände att det inte var ett träningspass för mig.
Sen kanske det är roligare om man är flera stycken som har en riktig instruktör.
Tror minsann att Friskis och Svettis passen lockar mer.
Ska kolla upp vad det kan kosta. :)
Var inne på Simhallen och kollade på ett årskort. Herregud!
Jag tyckte att det var dyrt.
4400:- för ett år.
Skulle jag välja autogiro skulle det kosta 4200:- på ett år.
Men hallå? Det ska vara ett av de billigaste ställena i stan. (Har jag fått för mig)
Blir nog till att fortsätta med mina promenader och vara aktiv och springa runt på jobbet ;)
Lite nyttig mat skadar ju inte heller.
Förutom lördagar, då fåår jag unna mig massa god mat ^^

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0