Öm..

Hade lite svårt och sova inatt.
Min vänsterarm ömmade. Överarmen, muskeln.
Ändå så är det 3 dagar sedan som jag tog sprutan.
Tredje och sista sprutan på de närmaste 30 åren.
Twinrix. Fast nu heter det tydligen något annat, kommer ej ihåg de nya namnet.

Senare vid ett idag så ska jag träffa Maria. Vi har en lunch-dejt.
Länge sedan vi sågs. Kan det vara i början av December?
Så illa. Det blir väl lätt så den den ena arbetar och den andre pluggar.

Torsdag idag och det betyder 100 personer mingelbuffé på jobbet.
Igår hade jag 50 droppgäster. Jag sprang omkring som en tok.
Visserligen hade jag en praktikant till hjälp men jag kan ju inte lita på att hon klarar av allt.
Men det gick bra trots allt. Slutade skapligt. Elva.

Vad tror ni jag ska göra nu?
Frukost-time och ett avsnitt av S. Haha ;)


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0