Segt

Jag önskar att jag kunde vrida tillbaka tiden så att jag fick sova lite till.
Och nej, jag gick inte upp nu.
Jag har varit vaken sen tio.
Men jag har ingen ork med något alls idag. känner mig trött, seg, hängig.
Var iväg till tobaksaffären och hämtade ut ett paket från H&M.
Inget märkvärdigt alls, strumpor.
Märkte häromdagen att jag knappt har några strumpor kvar.
Tvättmaskins-monstret har ätit upp alla?

Om ca 1½ timme ska jag till jobbet.Det vaknas fika för Carra.
Det är hans sista vecka på Oxen.
Sen blir det tufft tror jag om dom inte får in någon ny.
(tufft för mig och min medarbetare menar jag då)
Vi får se, jag fortsätter och ta en dag i taget.

Och nu. Smallville ;)

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0