Söndag

Såå dålig på att komma på rubriker. Måste man verkligen ha en? :P

Var ute igår och hade det helt underbart. :)
Träffade en massa goa vänner. Som en liten återförening.
Eliten! :D

Träffade på en tjej som blev min stalker!?
Hon letade upp mig på dansgolvet och visade att hon hade köpt en likadan cider som mig och att det var ödet som ville att vi skulle vara vänner. ? Hon ville låna mina örhängen så kunde jag låna hennes?. Helskumt.
Tror att hon hade gått på något mer än bara alkohol. Weird girl helt enkelt!

Framåt tretiden var det dags och ta bussen hem för min del.
Tänkte att jag skulle hinna in till Mc Donalds för att köpa lite pommes. Haha, flööt.
Träffade på Ljunkan och det blev efterfest.
Hamnade uppe i Majelden så jag hade inte långt hem :D

Är sjuukt trött för tillfället.
När jag vaknade vid elva så kom jag på att jag ska ju iväg vid två, halv tre.
ORKA INTE!
Men det kan bli trevligt. Ska prova lite produkter som är bra för hyn och händerna.
Fika på det också! :)


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0