Söndag

Har inte gjort många knop idag.
Suttit framför tv:n och sett flera Smallville-avsnitt.
Suttit och tänkt en del också på gårdagen.
Vad jag skulle ha gjort men inte gjorde.
Att man kan vara så efterklok.
Jag hoppas verkligen att kompisen gav dig min lapp (:
Vad händer annars?
Släpper jag dig och går vidare?
Men det var något speciellt med dig.
Du höll om mig på ett gulligt sätt.
Inte som så många andra karlar. Pang på!
Vi småprata, dansade och bara höll om varandra.
Mystiska N. Det ska jag nog kalla dig. ;)
Jag kan ju knappast hoppas på att vi skulle råka stöta på varandra nästa gång jag går till Harrys.
Varför pratade jag inte mer med dig?
Som sagt, inte bra och vara efterklok.

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0