Thé-mys

Har precis gjort mig iordning två korvmackor och en kopp thé.
Kan inte bli mysigare. Eller?

Jobbade lunch idag och lyckades bränna mig på ett bleck.
(eller stavas det bläck?) Ont som fasen gjorde det.
Och självklart ska det komma gäster och ringa i telefonen samtidigt.
Hurry Curry!

Det gick bra i alla fall. Slutade vid fyra och då kom Emil och hämtade upp mig och vi åkte till Mercus.
Hämtade ut lite kläder till mig. Ni ska veta att jag kände mig riktigt hot i dem.
Provade byxorna så att jag fick rätt storlek. :)
Det kommer nog bli bra när jag väl börjar.
Lite nyfiken är jag allt på vad jag ska få hålla på med.

Nu ikväll blir det mys framför tv:n med film.
Är inne på att jag ska se på "I spit on your grave".
En skräckis ^^ Har hört lite olika om den.
En del tycker den är bra och en del tycker den är dålig.
Vi får se vad jag tycker. :)

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0