Vänder på en natt

Ena dagen strålar solen och en får vårkänslor. <3
Men idag. Där försvann allt.
Snöstrom?
Det är ju inte direkt vad jag bad om.
Hade hoppats på att allt skulle försvinna och att det skulle börja bli varmare.
Men. får ju tänka på att det fortfarande är Februari.


Var iväg och hämtade parfymen jag beställt igår hemma hos Benjamin.
Träffade på Emelie där och vi hade en trevlig pratstund alla tre.
Det är så illa att man upptäcker alldeles för sent hur någon egentligen är. *suck*
(Mmm, vi pratade om idiot!)
Använder den nya parfymen idag. Ett riktigt kap, luktar underbart.


Om ca 1 timme är det dags och gå mot jobbet för att fika.
Vi ska säga hej då till Gordon. *snyft*
Hans sista dag idag.
Vem ska jag nu krama och skoja med på jobbet?
Båda mina kramgossar har slutat! :(
Vilken stämning det lär och bli.
Vi få som är kvar får hålla humöret uppe och göra det bästa utav det.
Vi är nu 4 stycken kvar av "gänget"
Från början var vi 8 stycken som jobbat tillsammans i 4 år.
Tråkigt att dominospelet sattes i rullning.
En efter en faller bort.

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0