Dutti

Självklart betyder ordet dutti att jag har varit duktig ^^
För er som inte förstod det. ; )

Jag har fart runt denna morgon för att hitta till en specifik adress.
Efter många om och men så hittade jag den men blev väldigt fundersam.
Jag gick in på hemsidan för att kolla upp ett telefonnummer.
Första var det upptaget på och det andra fick jag svar på.
Både positiva och negativa svar.
Det svar jag hade hoppats på blev det inte men det är bara och ta nya tag.
På fredag eventuellt så ska jag iväg till en ny adress.
Jobbar lunch imorgon och heldag på torsdag så det hinns inte riktigt med och besöka adressen tidigare.

Dessutom ska jag åka iväg med Ayda på fredag och storhandla.
Yeaaaj, mat i kyl och frys igen.
Börjar bli tröttsamt och leva på mackor.
Jag ska bli bättre på och laga mat.
Fixa matlådor så att det finns när det kommer ekonomikriser som denna.

Och nu blir det lite mys innan jobbet ^^

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0