En dag

Har haft en trevlig förrmidag med Idahoo idag.
Varit ute och gått och därefter lagade vi mat.
Bestämde att ha en film mys kväll på onsdag då jag jobbar lunch.
Blir till att se Paranormal Activity 2.

På tal om annat.
Det börjar gå mot rätt riktning.
Det funkar bra och ta en dag i taget. Eller en vecka i taget.
Tror att en vecka i taget stämmer mer in.
Jag har gjort det rätta och ångrar inte mitt beslut.
Nu är det bara en grej kvar.

Ikväll blir det full fart på jobbet.
Squash killarna checkar in om jag inte hörde fel.
Från England!? Och några fler länder!?
Så ännu en vecka med fart och fläkt och idrottskillar.
Men jag tror inte det är så mycket och kolla på om jag jämför med Norges handbollskillar ; )

Tuuudelioo!



Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0