Fick reda på en hel del igår. Bara jag frå...

Fick reda på en hel del igår. Bara jag frågar så får jag svar. Kanske inte det jag vill ha varje gång men ändå, det är ett svar. Jag har betalat fel skatt från maj förra året fram till nu. Cirka 2000 kr för mycket. Kontoret kunde inte göra något åt förra årets skatt men skulle redigera denna månadens. Det innebär att jag kanske kommer få en bra återbäring vid midsommar. Men jag ska inte ha för höga förväntningar då blir jag bara besviken. Nu ska jag strax åka och handla mat med Ida och hennes syster. Skönt och få hem lite grann i alla fall. Måste hålla hårt i pengarna denna månad. Fick en riktigt saftig mobilräkning, hade förträngt att kostnaden för själva mobilen skulle komma. Men men.. det löser sig.


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0