Film

Alltid när jag ser på film så låter jag mig bli involverad.
Eller hur säger man?
Jag känner mig som en del av filmen?
Hmm..
Aja, skitsamma. Tror ingen förstår vad jag försöker säga.

Idag öppnar restaurangen igen på Oxen.
Så inget mer frukostjobb utan jag återgår till mina vanliga kvällspass.
På tal om jobb. Jag har funderat ganska mycket på vad jag ska göra i framtiden?
Vad vill jag jobba med? Hela livet?
Måste jag ha ett och samma jobb hela livet?
Måste jag plugga flera år om jag vill göra karriärbyte?
Jag har bara en och samma erfarenhet.
Klart jag inte bara kan byta till någon annat.
Inte i dagens samhälle.
Suck. Varför ska jag sitta och fundera på frågor som jag inte har några bra svar på?
Idag om en vill ha ett jobb så måste en antingen ha utbilning eller erfarenhet.
Om en har erfarenhet inom ett annat yrke hjälper det inte ett skit.
Suck. Nej, nu får jag verkligen sluta.



Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0