Gääsp

Jag fåååår sova länge idag. Det är en ledig dag. ^^
Jag vaknade för en stund sedan och känner fortfarande att jag skulle kunna sova mer.
Men då kommer jag absolut inte kunna sova ikväll.
Tycker inte om och förspilla dagarna genom att vara vaken hela nätterna och sedan sova till det är mörkt igen.
Jag ska nog ta mig en kopp thé och kola på någon serie. Har säkert något bra och titta på i datorn.

Jag har tänkt och formatera om datorn någon dag här nu när jag är ledig.
Ska "bara" bränna ut ett viktigt program.
Dessutom så ska jag lägga över lite program till ett USB minne så att vi sedan kan rädda Idahoos dator ^^
Tur att jag är lite datakunnig i alla fall ; )

Nu så är de thé-dags! Tjoo and soo long!


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0