Herregud ^-^

Så här får det inte gå till. Egentligen.
Jag såg precis att jag bloggade den 23 januari senast.
Stort IG på det.
Jag har massor jag vill blogga om nu men jag orkar inte ta det i ett enda inlägg.

Jag har precis varit duktig och formaterat om datorn.
Den känns ny och fräsch.
Ett stort plus är dessutom att den är mycket snabbare.
Allt som behövdes var en omformatering.

Så all gammal skit är ute. Som i min vardag ^^

Jag har något tråkigt och berätta. . .

En efter en slutar dom på Oxen.

Vem blir det härnäst?

Inte bara att vi blivit ont om personal.
Gemenskapen försvinner.
Det har blivit ett visst band mellan oss under de 3-4 åren som varit.
Men inte ska vi tappa kontakten bara för att folk byter arbetsplats.
Humöret på topp och sikta framåt! Eller? : )


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0