Nyfikenheten växer?

Väldigt många som spelar gulliga nu.
Mmm, ni hörde mig. Ett spel!
Ena stunden pratar vi inte alls och sedan hör ni av er ofta.
Allt för att få höra de senaste skvallret.
Om mig. Mitt förhållande med Robin. Nyår.
Jag kan fortsätta en stund.
Men. Nej.

Jag försöker skaka av mig det och inte bry mig.
Är det för att ni ska ha något och prata om?
Sprida era rykten?
Suck, folk alltså!

Strax ska vi se på film. The book of Eli.
Därefter blir det nog sängen för min del.
Robin sitter nog uppe en stund till.
Han har ju faktiskt sovit 19 timmar, varit vaken 1 och sedan sovit 4.
Jag är inte långt därefter. Sov kanske 14 timmar + 4.
Fattar inte vart all trötthet kom ifrån.


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0