Nytt år, nya bekymmer?

Eller riktigt så säger en ju inte. Nytt år, nya möjligheter.
Men året startade fan inte bra!
Det var en jätte trevlig fest. (trots alla drama-queens som ville starta bråk)
Framåt tre började folket röra sig hemåt.
Jag satt upp och slutade inte dricka förens åtta?
Satt och pratade bra länge med Robin. Han kom kanske runt fem, sex(?)

Båda känner likadant. Samtidigt.. Jaa, svårt och säga. Jag vill inte skriva för mycket.
Vill inte hänga ut någon av oss på bloggen.
Vi ska vara vänner. Än så länge har han fortfarande sina saker här.
Samt att vi sover ihop. Visserligen har det inte gått många dagar.
Allt kommer bli bra i slutändan?
Vet inte.
Allt blev ett enda kaos när jag började tänka efter och verkligen kände vad jag ville.
Jag har varit lika dum mot honom som han mot mig. (Finns undantag självklart!)

När orden kom att vi inte ska träffas på ett tag för att låta det hela lugna ner sig det var som att få en käftsmäll!
Det gjorde så ont. Ville aldrig släppa honom.

Hmm. Vi får ta en dag i taget. So loong!

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0