Rubrik

Svårt och skriva rubrik jämt så det fick bli en enkel tråkig rubrik-rubrik! : )

Hade en jättetrevlig kväll igår med Ida.
Hon kom förbi och vi drack lite vin, skrev med folk på FB, msn och var allmänt happy ^^
Mitt humör svingde upp och ner till och från men det hindrat inte våran festliga kväll.
Jag tror att vi gick och lade oss kvart i sex imorse. Haha! Najs!

Idag har vi sett på Disneys Herkules och lagat mat.
Man tager vad man haver i frysen. Gott blev det i alla fall.
Fläskkotlett, bea-ssås och pomme frites.
Var gullig och gjorde lite extra till Robin sedan.
Han gick och lade sig i sängen för att vila en stund och när jag kom in till honom hade han somnat med datorn på magen. Han älskar den datorn ; )
Skulle ha tagit ett kort men vet att det inte är uppskattat.

Tror nog att jag ska sätta på en film till. Mysa ner under filten med något gott tilltugg. Mys!


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0