Snipp snapp snut

Så var den onda sagan slut. Eller?

För er som har missat det så har jag och Robin brytit.
Det funkade verkligen inte och vi var på olika livsnivåer här i livet.
Det kommer kännas tomt en tid men då får jag påminna mig om vad han har gjort.
Jag har mina underbara vänner som stöttar mig.

Om jag så skulle få ett ovälkommet hembesök imorgon så ringer jag ett visst samtal.
Jag har ingenting med saken och göra längre.
Nu ska han bara få arslet ur vagnen och hämta sin katt och de sista sakerna.
Dagen är inte slut än. Han har några timmar på sig innan jag går och lägger mig.

Sen står sakerna i trappuppgången. Kan inte vara snäll längre.
Vad har jag någonsin fått ut av att vara snäll?
Mmm, precis. Nada!

Kan en trasig själ bli trasigare?
Börja om på nytt och ta en dag i taget.


Lämna ett märke
Postat av: Amelia

You Are Awesome, and You know it ;) <3

2011-01-24 @ 01:35:31
URL: http://mele-reggi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0