Snö? kaos? nej då ; )

Som ni alla har märkt så har det snöat en hel del ute idag.
Man ser det bara genom att titta ut men jag märker det tydligt då det tar 25 minuter och gå hem : (
Jag kanske inte ska klaga på att det tar lång tid för 25 minuter är egentligen inte lång tid.

Det känns som om jag kommer somna vilken sekund som helst.
Fick bara sova 2 timmar inatt.
Grannarna bråkade, skrek och smällde i väggen(?)
När det sedan blivit lugnt och jag nästan höll på och somna så ringer Kim och säger att han vill komma hit och bjuda på mat. Haha! Klockan halv tre?
Full som ett ägg. Blir lätt så när det är halva priset i baren ; )

Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och bara va.
Pussa på Robin är det som står på min to do -lista.

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0