Sötisar ^^

Tack för era rara kommentarer.
Jag fick en del tips på vart jag kunde vända mig för att få till bakgrunden.
Får se om jag pillar lite med den efter jobbet ikväll. : )
Om cirka 25 minuter är det dags och röra mig mot Oxen.
Fortfarande Handbolls VM så ni vet nog vad jag styr med. ^^
Skönaste med hela denna grej är nog att det är buffé på alla måltider.
Känns som om det går lite fortare då.

Nu ska jag ge Robin en puss och sedan byta om och dona med lite.


Lämna ett märke
Postat av: Anna - Mamma till Lowa

Tack så mycket :) Va roligt att du läser min blogg :)

Jag använder mig av matt vit sprayfärg, köpt på Cheapy. 39 :- flaskan, billigt och bra.

2011-01-19 @ 15:27:22
URL: http://annasvardagsliv.blogspot.com
Postat av: Anna - Mamma till Lowa

Ja du kan spraya med den inomhus men se till att täcka golvet ordentligt, det kan lägga sig lite färg runt omkring. Om jag vore dig skulle jag vara på balkongen el så, utifall att :).

Vad ska du spraya/måla om?



Ja jättekul att du kikar in hos mig. Är inte heller den bästa på att lämna komentarer men jag försöker då o då :)



Kramar Anna

2011-01-19 @ 20:28:14
URL: http://annasvardagsliv.blogspot.com
Postat av: Natha

Tjusig design :)

2011-01-20 @ 10:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0