Tack tack (:

Jobbade ganska sent igår. Till kl 00:30.
Det blev inte till 02 som vi hade trott.
Efteråt så skulle folket ta en öl.
Jag följde med Rickard till Charken för och träffa de andra.
Var bara framme snabbt och hälsade. Jag ville bort till Platens.
Kön som aldrig tog slut? Javisst!
Hur mycket folk som helst ute. Kanske för att det är löningshelg(?) ; )
Träffade Kim, Nellie och Micke. Satt och pratade och hade väldigt trevligt.
Dom skulle gå hem nästan på en gång men som tur var så kom mina jobbisar och mötte upp mig.

Vi var nog kvar till fyra. Kön till jackorna tog aldrig slut.
Vi gick till Hakepi för att äta lite och det blev något jävla tjafs.
Gordon fick betala med kort men inte Rickard.
Det blev ett jäkla ståhej och polisen blev inblandade.
Folket stod och gjorde sig dumma och det blev inte bättre efter att polisen sagt till både en och två gånger.
Men vi gick bort till Stora Torget istället för att prata och sedan dela på en taxi hem.

Idag blir det en väldigt slapp dag för min del. Har en slags lustig huvudvärk.
Det stramar typ. Jag börjar tro att åldern gör sitt nu för tiden när en dricker.
Helt slappt blir det dock inte. Jag har tvättstugan.
Så lite spring i trappen får jag räkna med.


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0