Utekväll!

Värst vad många ska gå ut ikväll. Något speciellt denna helg?
Själv så jobbar jag till 02.
Vi har en studentmiddag som sedan ska avslutas med disco.

Jag får väl kanske ta igen det nästa helg (!?)

Jag tror minsann att jag ska och dammtorka lite här hemma.
Det ser förjävligt ut. Och så har jag en fråga.
Hur tvättar man en typ ryamatta?
Måste man lämna in den på kemtvätt?
Jag satt förut och rollade den.
Katthåren tog aldrig slut.
Att rolla den kanske inte är den bästa lösningen.
Tar förbannat lång tid. ; )
Så kom gärna med förslag. Hur ska jag göra?
Vad kan en kemtvätt kosta?
Hmm, tåls och tänka på.


Lämna ett märke
Postat av: becca

lägg upp sidan mot snön o piska den låt den ligga ett par timmar .de säger att det är som en tvätt för mattan ,gjorde så på mina köks mattor i går o de blev jätte fina.men det är klart katt håren försvinner ju inte på det men dammet.....

2011-01-31 @ 10:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0