Dagen i ända

Haha, jag tror minsann att jag blivit beroende av att titta på hur de beter sig inne i huset.
Såg ett klipp på när Rodney och Sanna förlovade sig. OMG!
Är det något man verkligen bara gör så där?
Sen vet en ju aldrig, det kan ju bara vara en kul grej för dem.
Ärligt talat så tror jag inte att det är på riktigt. Det kan det ju inte vara. Eller?

Jag fick hem ett spel igår. Förut var jag manisk och satt och spelade detta väldigt ofta.
Då serie ett kom på marknaden. The sims. ;) Vilket år var det? -99?
Senare köpte jag alla expantionspack. Finns typ 10 tror jag.
Eller många i alla fall. De står allihopa i en kartong i garderoben bland alla mina andra dataspel. :P
När tvåan kom köpte jag även det. Men spelade bara en period.
Det var inte lika kul längre.
Nu ska jag i alla fall ge trean en chans. Se om det är något och ha.

Fast först borde jag verkligen diska. ^^


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0