:)

Har haft en underbar dag hemma hos far och hans fru idag.
Det bjöds på gryta med pressad potatis. Nom nom nom :)
Det är så skönt och komma bort en stund. Ut på "landet".
Tycker inte det är fullt så mycket ut på landet.
Hela Söderköpings golfbana ligger ett stenkast ifrån, ser det ifrån huset.
Och sedan går Göta Kanal precis brevid trädgården. Så landet?
Nja, osäkert om jag vill kalla det landet.
Vi spelade även sällskapsspel. Jag hade med mig 2 stycken.
Visste inte riktigt vad de var sugna på.
Galenpanna och Familjefrågesport.
Det blev de senare alternativet.
Hur kul som helst i alla fall. Vi var 5 som spelade. Och *host* pappa tog hem vinsten.
(jag lovar, jag är ingen dålig förlorare) ^^

På hemfärden fick jag köra bilen. Det är verkligen inte bra och köra så sällan som jag gör.
Och speciellt inte när jag aldrig kört bilen heller. Haha!
Kopplingen tog högt upp och bromsen behövde en knappt nudda.
Så ni kan bara fantisera om hur resan hem gick ;)
Gas - Broms - Hackande koppling - Gas - Broms osv.
Jag ska verkligen inte klaga på hur andra kör när själv inte är den bästa. ;)
Men en dag, då kommer min drömbil stå här utanför på gatan.
Audi A3. <3 (Kan även tänka mig en BMW.)

Kvällen har avslutats med en kopp thé samtidigt då jag tittat på BB.
I know - get a life!
Men, jag tyckte det var helt OK att Sanna fick lämna.
Hon har inte tillfört lika mycket som de andra.
Fast jag tycker även att Katarina är sjukt jobbig med sin gapiga röst.
Men det är väl hon som gör TV.


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0