Flämt*

Jag måste berätta om min skräckupplevelse igår.
Jag var på toaletten. (säger ingen plats)
Hade lite bråttom så det blev inget långrandigt besök.
Hörde helt plötsligt ett sniffande ljud.
Jag fick lite smått panik och började tro att något var nere i toaletten. HAHA!
Ställde mig mot väggen och handfatet och spanade.
Tittade försiktigt upp mot taket och hör sniffet igen fast högre.
Ventilen!
Jag lovar det lät som att det var en bulldog i taket.
Jag fick skaplig panik och rusade ut.
Men var tvungen och se någolunda normal ut så att folk inte skulle börja titta efter mig. ;)
Vad tror ni att det kan ha varit?
Jag tror att det var ett fu*king äckligt monster.
Eller även en så kallad big fat råtta!
Usch, sånna borde utrotas.
Hoppas att ägaren fixar problemet.
Ingen ska behöva uppleva det obehagliga ljudet och skrapet.


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0