Glädjande besked

Tack kära Lindha att du nämnde att vi kan kolla våra deklarationer redan nu.
Var inne och kikade och fattade inget först men sen till slut hittade jag vart jag skulle klicka runt för att hitta om jag skulle betala eller få tillbaka.
Fick mig en smärre chock.
Hade en känsla på att jag skulle få tillbaka men inte den summan.
Absolut inte.
Jag kan inte annat än och sitta och le.
Jag bröjade skratta först för att jag inte trodde på det.
Jag måste verkligen dubbelkolla när papprena kommer på posten.
Det kanske inte är någon överdriven stor summa men jag tackar för det jag får :)

Sommar och sol - AyaNapa - Here I come!


Lämna ett märke
Postat av: Anna - Mamma till Lowa

Va roligt att du ska få tillbaks på skatten. Kan man redan kolla det alltså? På nätet?



Jag tapetserade med "vanlig" tapet i Lowas rum. När vi gjorde sovrummet blev det easy up tapet men jag tyckte inte alls det var SÅ BRA som alla säger. Och dessutom är det betydligt dyrare. :)

Lycka till med hallen. Lägg gärna upp bild här på bloggen när du är klar.

Kramar Anna

2011-03-21 @ 19:55:47
URL: http://annasvardagsliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0