GodMorrow

Känner mig ovanligt pigg denna morgon.
Har lite småont i ryggen fortfarande och näsan vägrar ge sig.
Men men efter en helgs vila blir det hela bättre.
Skulle eventuellt gått ut i kväll med Idahoo men känner mig inte alls frisk nog för det.
Blir som sagt en vilo helg.

Fick frågan från Lindha vart jag köpt klockan i köket.
Den är köpt på Jysk. 349:-.
Ett kap enligt mig ;)

Var ute igår föresten. På en raggarsväng med Lindha och Jocke.
Var trevligt och komma iväg lite och prata om allt och inget.
Det var inte allt för mycket folk ute på gatorna. Haha!
Senare mötte vi upp några kompisar till Lindha och hamnade på MC.Donalds.
Tror det var praktikanter hela bunten. Personalen alltså.
Det tog dem 20 minuter och fixa paj, glass, dricka och någon HB.
Känns nästan som en annan kunde gjort det bättre. :)

Nu blir det en kopp thè och något avsnitt av Smallville.
Ska fixa iordning mig något sen för att jag ska följa med Idahoo och Sarah till bolaget.
Har länge tänkt och köpa hem likör 43. Och tror minsann att jag tar tillfället i akt nu.




Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0