Harrys/Sliver

Jag hade tänkt och ha en lugn hemmakväll igår.
Men det blev inte så.
For iväg till Idahoo vid halv sju och förfestade.
Sarah var också där ^^
Lyssnade på musik, skrattade och pratade i mun på varandra.
Så som det ska vara. ;)
Vi tog senare taxi in till stan.
*latmask*
Först trodde jag att det inte alls skulle vara värt och ens gå in på Sliver.
Såg hur dött ut som helst.
Men det ramlade in folk hela tiden.
Det var en lyckad kväll men en lagom fylla. ^^

Senare idag ska jag iväg på middag med Kim, Andreas och Becca.
Vi får se vart vi äter. Jag är sugen på riktigt god köttbit.
Men vi får se. De andra skulle på bio efteråt.
Jag ska hem för att se på BB. ;)

Nu ska jag inte förspilla några mer soltimmar. Tjoo!


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0