Ironin skriker

Vissa passar verkligen ihop, Något liknande skrev jag på FB igår. Och det stämmer verkligen.
Ni är ett passande par. Ni är båda störande objekt i detta samhälle.
Mitt största misstag var att ens lägga märke till dig.
Du tog 3 månader ur mitt liv och gjorde till ett helvete.
Jag avskyr dig för det.
Du tar energi ifrån människor i din omgivning och skadar dem. På alla möjliga sätt.
Jag vet att jag skjunker till din nivå men jag kan inte gå omkring och vara glad hela tiden och låtsas om att inget har hänt eller att jag inte har känslor.
Om du få spy ur dig skit så måste jag få göra det också!
Efter detta existerar du inte i min värld. Du är raderad.



Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0