Ont ont ont..

Min stackars rygg. Jag har inte tid med detta.
Ryggen ömmar och jag vet inte hur jag ska sitta för att det ska göra som minst ont.
Det är musklerna vid ryggraden som gör ont.
Vid skulderbladen.
Efter ett arbetspass så har jag ont.
Gick på massage förra veckan och det gjorde det hela värre i någon dag eller två men sen släppte det.
Men nu är det tillbaka igen. Samma onda.
Kanske är det stressen?
Jag känner mig stressad varje dag.
Varför? Ingen aning.
Jag stressar här hemma för att jag vill hinna med så mycket som möjligt innan jobbet.
På jobbet stressar jag för att det är mycket och göra.
Inte ens på mina lediga dagar så känner jag mig lugn.
Jag vill inte ha det så.
Jag vill kunna slappna av när jag är hemma. Och när jag är ledig.
Inte behöva stressa igenom dagarna.
Är det yrket?
Har någon tips på vad jag kan göra?
Jag ska inhandla en riskudde imorgon.
Har hört att den kan göra underverk.

Lämna ett märke
Postat av: Natha

Jag har ont på exakt samma ställe, vid skulderbladet och det bränner och gör ont :/ sedan försvinner det ibland och så kommer det tillbaks.

2011-03-25 @ 00:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0